Научно-методическая тема учителей математики

Розвиток математичної обдарованості учнів в закладах освіти сільської місцевості

23.03.13

Готуємося до засідання РМО

 Домашнє завдання:

Розробити картку динаміки розвитку учня.
Керівникам ШМО підготувати виступ з досвіду роботи з обдарованими учнями.




ІІІ ЗАСІДАННЯ (березень)
Семінар-практикум
Методична діяльність вчителів математики
у системі роботи з обдарованими учнями
1.
Привітання
2.
Мозковий штурм (асоціації до слова «обдарованість»)
3.
Методичний брейн-ринг
4.
«Навчаючи-навчаюсь»
Складання картки динаміки розвитку учня.
Розгляд методичних рекомендацій щодо розробки програми розвитку дитини.
5.
Методична панорама
З досвіду роботи ШМО з питань обдарованості.
6.
Рефлексія (перевести вивчений зміст у власні надбання, оцінити важливість семінару)




ЛІТЕРАТУРА
1.      Галузінська М.Г. Самостійна навчальна діяльність учнів – перший крок до творчості // Обдарована дити­на.-2005.- №10.
2.      Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми.  К. «Шкільний світ» - 2009. – 126 с.
3.      Климчук С. З досвіду роботи з обдарованими дітьми // Директор школи.-2003.- №42.
4.      Кремень В.Г. Сучасна освіта в контексті реформування//  Учитель - 1999.-11-12.- С.18-21.
5.      Кульчицька О.І. Специфіка дитячої обдарованості // Обдарована дити­на.-2001.- №1.
6.      Липова Л., Морозова Л.,  Ренський С. Концепція обдарованості та її види. // Рідна школа. – 2003. -№4. - С.10-12.           
7.      Липова Л., Морозова Л., Луценко Л. Специфіка навчання обдарованих дітей // Рідна школа.-2003.-№7.- С.8-11.
8.    Липова Л., Морозова Л., Бондарів І. Діагностика дитячої обдарованості та психолого-педагогічної особливості обдарованих дітей. // Рідна школа.-2003.-№ 5. – С. 9-11.

1 коментар:

  1. Хотіла би дізнатися про питання. які Ви підготували до брейн-рингу

    ВідповістиВидалити